Materiallöpare

aillis20150923184555

Träningsfri onsdag till förmån för tvättkväll. Just nu ligger supertröjan och fräschar till sig i maskinen.

Sen jag skaffade supertröjan – en rätt tajt långärmad sak från Craft, som håller exakt rätt temperatur oavsett väder – har jag inte gjort ett enda lopp utan den. Efter att den burit mig framåt i mara, halvmara och ultra har den blivit som en slags snuttefilt. Nu är frågan om den ska få kröna säsongen med att följa med till New York också.

Damn it! Jag ska till New York och springa. Med lite drygt fem veckor kvar till avfärd är börjar peppen bli riktigt stor. Den stora frågan är om jag ska inleda eller avsluta med Jay-Z.

Taggar:, , ,

Kommentera

