Spänna bågen och blicka framåt

Shit vilken tur att jag för närvarande är bättre på att träna än att träningsblogga.

Inför januari satte jag upp tre mål:

10k innan 10 januari
15k innan 31 januari
20k innan 28 februari

So far har allt gått enligt plan – i helgen knäckte jag 15,8k. Och det kändes skitbra trots 2k skogspulsande. Därför spänner jag bågen lite och uppdaterar målbilden:

10k innan 10 januari – CHECK!
15k innan 31 januari – CHECK!
20k innan 28 februari
120 min innan 28 februari
10k på 45 min innan 28 februari

Se så Håkan – full fart framåt nu!

Taggar:,

Kommentera

