Nya utmaningar?

Det är tydligt att jag behöver en ordentlig utmaning för att hålla igång min löpträning. Att på egen hand försöka putsa tider på olika distanser räcker inte riktigt. Det behövs anmälningar. Lopp. Tydliga deadlines.

Frågan är ju vad jag ska satsa på:

  • Under 39 minuter på Premiärmilen?
  • Under 3:20 på Stockholm Marathon?
  • Under 1:28 på halvmara?
  • Göra en mara utomlands?
  • Springa något tufft i fjällen?

Eller ska jag hybrissatsa:

  • Överleva ett ultralopp?

Pallar jag verkligen det? Tvekis. Men om jag inte sätter målet nu kommer jag ju aldrig klara av att jacka upp distansen.

Taggar:

4 responses to “Nya utmaningar?”

  1. Staffan says :

    Grattis till fina resultat efter en ganska kort löparkarriär! Så här dags är det alltid lite roligt att fundera över säsongen, vad som varit roligt och gått bra/mindre bra och fundera på nästa år! Jag siktar på min första utlandsmara (NYC) 2015 och att efter att under ganska många år nu sprungit samma sort lopp många gånger försöka hitta lite nya tävlingar under våren för att få variation. Välkommen in på bloggen och läs om min löpning, jag har lagt till dig i min långa blogglista 🙂

  2. maratonsatsningen says :

    Oj. Tackar så mycket. Jag har så smått börjat drömma om att få springa i NYC också. Hoppas, hoppas på att få ett startnummer till 2016.

  3. Stina Hedberg says :

    Fjällmara så klart ”Håcke” .

Kommentera

