En sista finjustering

lorentz

På tåget ner till Stockholm gjorde jag den sista finjusteringen inför loppet: Chemical Brothers – Hey Boy, Hey Girl UT. Lorentz – Allt från mig samt Visa mig vägen IN. Därmed är spellistan Maratonmannen helt spikad.

Starten blir Lorentz. Sen hela Ison & Filles Länge leve vi-skiva, följt av Kents Tigerdrottningen. Det ger mig 1h 37 min. Då ska jag ha klarat mig förbi 20 km. Därefter inleds kraftprovet. Och då kör jag med blandade godingar i flera etapper:

Nytt/indie: 8 km
Elektroniskt/dans: 6 km
Hiphop/R&B: 8 km
Rock: 5 km. Extraboost ifall jag inte lyckas hålla tempot uppe och behöver något som bär mig i mål.

Om jag skulle lyckas hålla min måltid kommer jag att få springa på Stadion till 2011-års powertrack: Lil Wayne Drop The World. Det skulle kännas riktigt mighty.

Kommentera

