Trisdagens trasiga trösklar

Ibland har man det. Ibland har man det inte. Och har man det inte är det bara att bryta ihop och komma igen.

I dag var planen att köra ett corepass följt av ett tröskelpass (3 x 10 min + joggvila emellan) på löpbandet. Men det var så tungt, tråkigt och trögt att jag tröttnade totalt redan i början av den andra tröskeln. I stället för att blängspringa mig igenom passet gick jag hem och stekte pannkakor, för det är klart mycket roligare.

Att det ska vara roligt att träna ska bli min nya devis. Så i morgon ska jag skita i längder, tider och tempo. I stället ska jag finspringa utomhus. Och bara njuta mig fram.

Taggar:, ,

Kommentera

