Uppdaterad tävlingskalender

Hårda killar

I dag bestämde jag mig för att vara med i Vårstafetten i Målilla i april. Det innebär att det blir stafett i Småland på lördagen och Vildsvinet i Stockholm på lördagen. En helhelg i slutet av april med andra ord.

Förra årets Vårstafett var mitt första löplopp sen jag var gymnasieknatte. Då fick jag en helt sanslös start, som räckte till en riktigt bra tid på sträckan. Och den triumfen tänkte jag ta och återupprepa i år. På nytt ska jag köra den sjätte sträckan – 4,59 kilometer längs undersköna fält.

I dag var det all work and no play. Långpanna på jobbet gjorde att det blev en vilodag. Men i går körde jag bröst/triceps/mage. Och i morgon tänkte jag köra lite tempolöpning på bandet.

Taggar:, ,

Kommentera

