Dålig på att blogga, sämre på att träna

Fightingface

Det har varit dålig aktivitet här på slutet. Tyvärr återspeglar det även min träningsfrekvens. Förra veckan var jag slö och sänkt. Och den här veckan har jag inte riktigt kommit igång.

Kvällens tilltänkta spinning och core byttes ut mot 13 kilometer långfärdsskridskor. Inledningsvis kände jag mig som Bambi på otroligt hal is. Men så småningom började det gå bättre och bättre.

Enligt mina expertvänner var min permiärtur på långfärdsskridskor den mest lovande svenska skejtingdebuten sen Kalla plockade på sig trickskidor på förskolan och den sista kilometern kan mycket väl ha gått i världsrekordfart.

Nä. Nu är det fan dags att skärpa till sig. I morgon blir det inget House of Cards utan träning först.

Taggar:, ,

Kommentera

