Trevlig överraskning

runner's world

I dag när jag kom hem låg det ett gratisex av Runner’s World innanför dörren. Trevligt värre. Jag kanske borde utnyttja erbjudandet som följde med tidningen, så att jag kan stryka Nyårslöfte #45: Skaffa en tidnings/magasin-prenumeration.

Kvällens träningspass blev lite underligt. Tre kilometer löpband som uppvärmning, för att se ifall knät kändes bättre (det gjorde det!). Sen testade jag att köra rygg/axlar/mage utan några som helst maskiner. Bara fria vikter och kroppen. Tyvärr svek fantasin på ryggövningarna, så jag fick köra dubbla kompensationsset på två övningar för att få ihop ett helt pass.

Nu är det dags att bara krypa ner, läsa ut en lysande bok och knoppa in i väntan på morgondagen.

Taggar:, , , , ,

Kommentera

