Det här är ingen blogg

Det här är ingen blogg. Det är snarare en träningsdagbok, så att jag kan hålla koll på med- och motgångar. Dåliga idéer och plötsligt infall. Krämpor och rekord. Allt i jakten på att faktiskt fixa mig runt ett maraton.

Och genom att logga allt i träningsdagboken finns det ingenstans att gömma sig. Det är svårare att backa ur när man sagt något högt. Och det är det som är planen. Det här stället ska bli min motivation och piska fram till slutmålet. Varje gång latmasken dyker upp och jag duckar ett pass ska det synas.

31 maj 2014 – du är min bitch!

…men fram tills dess är jag din ödmjuka löpande slav.

Kommentera

